Friday, June 4, 2010

it hurts..

lately ni dugaan betalu talu.
mende yg sama happen,but different person yg wat..
dua2 mcm palat!! bodonyeee... eeeeeeeeee....
geram lah ngan korang...
asal laki semua mcm bangang????
sumpah aku sket ati sgt2 ngan korang r..
serik da ngan korang..
aku syg kaw,pastu kaw wat cem ni...
now,aku da delete sumew da pasal korang.. no more afta this..
hope yg lg sorang uh x wat mcm ni..
at least yg dua kt ats ni dye wat aku,x lah kecewa mcm nk mati..
but if yg lg sorang uh pun jdik cem ni,mmg leh luluh jantung ni.. sumpah mmg syg dye sgt2..
hope dye x wat cem ni kat aku.. kalaw wat gak,x taw lah nk ckp apew da.
laki mmg bongok!!!!!!!!!!.. eeeee.. geramnyer!!!!!!!
hope tuhan balas r apew yg korang da wat..
beleive in karma. what goes around,comes around! ari ni kaw wat aku,esk lusa kaw yg kene!!!
cayalah, korang da break ngan buah ati korang yg skang ni or gado,sure korang dtg crik aku blek.. tgk r.. da masak sgt ngan perangai korang,,,
bler da xde sapew nk,bru tehegeh ngan aku.. eyh,belah lah!!
lantak korang r.. mati lg bgus dr idup menyakitkan ati org!!!

No comments:

Post a Comment