Thursday, June 3, 2010

geram..

napew la dye wat cem tu kat aku an??
hishhh...
geramnyer.. bajet hndsme je..
werkk...
nyesal dow kwn ngan kaw.. if nk maen2 jew, bek xyah.
kaw crik aku bler time kaw da boring..
bler x boring,tggl mcm smph..
ayyyyy!!! pantang dow!!!!
fine kaw wat cem ni.. jgn harap aku nk igt 1 benda pun pasal kaw...
no way!!! aku da delete sumew benda pasal kaw,gmbr kaw,num kaw,n kaw da xde da dlm friend list aku...
jgn igt aku ni tmpt kaw nk lepaskan boring. kaw igt aku ni bahan enttertainment?
aku ngaku aku pun bodo gak layan kaw!!!
i've learned from my mistake...
lepas ni,kalaw kaw gado ngan awek kaw,then crik aku,aku xkn layan kaw da..
nk lepak sama pun jgn harap la weyh!!!!!!!!
aku mmg sket ati sgt ngan kaw.. saket sgt2..
thnx wat aku mcm neyh... we are over!!!!
NOTED....

2 comments: